شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که امروز تقویت نگاه انقلابی و تفکر جهادی، راه برون رفت کشور از مشکلات است، بیان داشت: چشم دوختن به نسخه های اروپایی راه حل مشکلات امروز کشورمان نیست.

حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به فشارهای سیاسی و اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: این فشارها از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز وجود داشته و علیرغم تشدید آن در سال های اخیر شکست خورده است.

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر دانست و افزود: دشمنان ایران اسلامی نمی توانند با فشار و تحریم، ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران مقتدرانه در برابر فشارهای دشمن ایستاده است، بیان داشت: تحریم، تهدید و فشار دشمن نتوانسته ملت ایران را از مسیر انقلاب و ارزش های نظام منحرف کند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دشمنان نظام اسلامی تصور می کردند با تشدید تحریم ها می توانند زمینه فاصله میان مردم و نظام اسلامی را فراهم کنند، گفت: اما این فشارها تنها موجب تقویت وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران شده است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که استراتژی آمریکایی ها در چهل سال اخیر را کاملاً شکست خورده دانست و بیان داشت: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان با ایستادگی و مقاومت به دنیا فهماندند که تسلیم خواسته های نامشروع آنها نخواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن با تشدید فشارها می کوشد تا مردم از شعارهای انقلابی فاصله بگیرند، خاطرنشان کرد: در حال تقویت این شعارهای اصیل یکی از بهترین راه های مقابله با توطئه دشمن است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که مقام معظم رهبری مسیر حرکت کشور را مشخص کردند، گفت: امروز وظیفه مسؤولان حرکت در مسیری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان ابتدای سال معین کردند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که امروز تقویت نگاه انقلابی و تفکر جهادی راه برون رفت کشور از مشکلات است، بیان داشت: چشم دوختن به نسخه های اروپایی راه حل مشکلات امروز کشورمان نیست.

وی با بیان این که با ایستادگی و مقاومت می توانیم دشمن را تسلیم خود کنیم، خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی ها بهتر از هر زمان دیگری به این نتیجه رسیدند که تحریم ها اثری بر اراده ملت بزرگ ایران نداشته و باید به فکر مذاکره باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha