شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا به تمهیدات رفاهی برای زائران پیاده اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: تمام مسئولان باید برای رفاه حال زائران پیاده اربعین حسینی اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سردارین قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: سالهاست که رسانه های بزرگ دنیا در تلاش هستند تا حرکت عظیم اربعین را نادیده بگیرند و این درحالی است که رسانه های داخلی می توانند برای جلوگیری از این اهدف شوم، وارد عمل شوند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سفر پیاده روی اربعین هرسال ابعاد جدیدی به خود می گیرد و تعداد شرکت کنندگان به صورت تصاعدی درحال افزایش است و امسال نیز همانند سال های گذشته از شور خاصی برخوردار است،  به نحوی که از کشورهای مختلف جهان هم در این همایش باشکوه حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی یک نماد شیعی است و در جهان نظیر ندارد و حتی سایر مذاهب و ملت ها نیز به گونه ای  به سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ارادت دارند و در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند تا عشق و  محبت خود را به آن حضرت نشان دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: هر آنچه در این حرکت بزرگ انجام می شود، سرمایه گذاری برای آخرت است و باید هر چه در توان داریم به ترویج این جریان برای نمایش اقتدار اسلام و مکتب تشیع کمک کنیم.

 حجت الاسلام  والمسلمین سبحانی نیا به تمهیدات رفاهی برای زائران پیاده اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: تمام مسئولان باید برای رفاه حال زائران پیاده اربعین حسینی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha