جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه تامین معیشت مردم در نقاط مرزی لازمه ریشه‌کنی قاچاق است، گفت: برای از بین بردن موضوع قاچاق در مرزها نخست باید مشکل معیشت مرزداران حل شود و اگر این اتفاق روی دهد بی شک خود مرزداران به مدافعین خوبی برای مملکت تبدیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کردستان و جمعی از نیروهای انتظامی که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار گردید، اظهار داشت: شما نیروهای انتظامی باید در حکومتی که سکان رهبری آن در دست عالمی حکیم و با علم است، افتخار کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همه شما باید برای بقای این نظام الهی و مبارزه با شیاطین و بدخواهان نظام با الگو گرفتن از آموزه های دین در حفظ دستاوردهای این نظام و ملت کوشا باشد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: زمین باید در دست صالحین و درستکاران باشد به همین منظور خداوند متعال فریضه امر به معروف و نهی از منکر را واجب کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: امروز همه دشمنان و معاندان اسلام برای اشاعه فرهنگ منحط و فاسد غرب تلاش بی شائبه ای دارند و در مقابل این شیاطین انسان های صالح و خداترس قرار گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: آنها ظلم می‌کنند و با ترویج ضدارزش‌ها مانند مشروب، اعتیاد، فحشا و.... دنبال ترویج فساد در جامعه برای دستیابی به اهداف غیرانسانی خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه همه دنیا می داند که جمهوری اسلامی مشغول زمینه سازی برای ایجاد تمدن اسلامی در سطح جهان است، گفت: خداوند وعده داده است که پیروزی نهایی از آن مسلمین و صالحین است و مکرهای دشمنان یکی یکی برملا و بی اثر خواهد شد که این مهم را در طول تاریخ اسلام به عینه دیده ایم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نصرت الهی بهترین و ارزشمندترین سرمایه برای سپاهیان حق در برابر کفار و دشمنان است و باید گفت که پیروزی و شهادت در راه خدا هر دو همانند پیروزی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: ایمان باید در تک‌ تک افراد جامعه رشد و تقویت پیدا کند، زیرا هرجا که ایمان در وجود ما بود و نفوذ کرد پیشرفت حاصل شده و این را در طول تاریخ انقلاب همواره تجربه کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به پیروزی بزرگ مردم یمن بر آل سعود اشاره کرد و گفت: هنگامی که عربستان جنگ را علیه مردم یمن آغاز کرد حتی یک درصد هم پیش‌بینی نمی‌کرد که عربستان و اذنابش به این میزان فلاکت و بدبختی برسند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه آمریکا در همه ادوار نشان داده است که در عهدشکنی یدطولایی دارد، گفت: امروز قدرت و اقتدار نظامی ایران اسلامی به حدی است که می تواند در کمترین زمان ممکن دشمنان خود را زمین گیر کند و همه دنیا به این مهم معترف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: شعار هفته نیروی انتظامی امسال بسیار هوشمندانه انتخاب شده است، اینکه زمان را بشناسیم و فرزند زمان خود باشیم و هوشمندانه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، اهمیت زیادی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه تجهیزات هوشمند توسط انسان‌های هوشمند ساخته می‌شود، گفت: تا زمانی که انسان‌ها هوشمند نشوند از تجهیزات هوشمند هم نمی‌توانند استفاده کند ما در عصر کنونی نیاز به انسان‌های هوشمند برای استفاده هوشمندانه از تجهیزات هوشمند هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تامین معیشت مردم در نقاط مرزی لازمه ریشه‌کنی قاچاق است، گفت: برای از بین بردن موضوع قاچاق در مرزها نخست باید مشکل معیشت مرزداران حل شود و اگر این اتفاق روی دهد بی شک خود مرزداران به مدافعین خوبی برای مملکت تبدیل خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: مرزها هرگز تهدید محسوب نمی شوند، بلکه فرصت های بکری برای اقتصاد و اشتغال محسوب می شوند و باید از این ظرفیت های بی نظیر نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: دشمنان تمام توان خود را برای ایجاد خاورمیانه آلوده با ترویج اعتیاد به انواع مواد مخدر صنعتی بکار بسته‌اند، لذا باید برای مقابله با این هجمه‌ها هوشیارانه و هوشمندانه عمل کنیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: نیروی انتظامی با اقشار جامعه باید به نحوی عمل کند که مردم از حضور آنان حس آرامش داشته باشند که البته این کار انجام گرفته و مردم همین دیدگاه را دارند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت منزلت اجتماعی نیروی اجتماعی در کشور، عنوان کرد: خوشبختانه منزلت اجتماع نیروی انتظامی طی سال‌های اخیر بسیار تقویت شده است که این مهم زمینه را برای رسیدن به اهداف و وظایف بیش از پیش فراهم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha