سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بازنشستگی در سیستم اداری است، اما انسان متعهد هیچ گاه بازنشسته نمی شود و تا آخرین رمقی که در وجودش قرار دارد برای احقاق حق و ابطال باطل در راه خدا تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز با حضور در منزل سردار شهید ابراهیم غلامی ضمن تسلیت به خانواده این شهید اظهار کرد: همه ی انسان ها باید از دنیا بروند و اینجا جای ماندن نیست، اما چطور رفتن مهم است، از دنیا رفتن و ماندن در اختیار ما نیست، اما اینکه چگونه برای آخرت ذخیره سازی کنیم، در اختیار ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم خداوند متعال به برکت سردار شهید غلامی و شهدای انقلاب اسلامی عاقبت ما را نیز ختم به خیر بفرماید، افزود: تاریخ یک تابلو است و دیدن این تابلو مهم است تا بدانیم قبل از ما دیگران چگونه بودند و چگونه از دنیا رفته اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در این تابلو چهره‌ی شهدا و تمامی آن هایی که زندگی خود را در راه هدف الهی گذاشته اند، به مانند نوری تابان می درخشد و چه توفیقاتی در این تابلو نصیب برخی ها می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: ستمگران در جنگی نابرابر به ایران اسلامی حمله کردند و کسانی بودند که از این فرصت استفاده کردند و مردانه سینه سپر کرده و در مقابل دشمن ایستادند و برای خود امتیازاتی معنوی به دست آوردند که از جمله آن ها می توان به جانبازان و رزمندگانی که دوران سخت اسارت در دست بیگانه را تحمل کردند، اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: بازنشستگی در سیستم اداری است، اما انسان متعهد هیچ گاه بازنشسته نمی شود و تا آخرین رمقی که در وجودش قرار دارد برای احقاق حق و ابطال باطل در راه خدا تلاش می کند و این امتیازی است که این سردار بزرگ به دست آورد و در نهایت به آن نیز ختم نشد و امتیاز شهادت را نیز کسب کرد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: سردار شهید ابراهیم غلامی در ماه صفر که انقلاب اسلامی نیز از برکت محرم و صفر است، به شهادت رسید و این افتخاری بسیار بزرگ است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: خانواده این شهید بزرگوار تحمل مصائب از دست دادن شهید را در روزهایی دارند که حضرت زینب کبری سلام الله علیها و خاندان اهل بیت علیه السلام سخت ترین مصائب را در راه خدا به دوش می کشند، لذا این عزیزان با کاروان حضرت زینب سلام الله علیها همراه شده اند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم، گفت: امروز اربعین حسینی یک مسئله بین المللی است و سیل جمعیت نه تنها از کشور ایران اسلامی، بلکه از کشورهای مختلف برای پیوستن به کاروان حضرت زینب کبری سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام به سمت کربلا روانه می شوند و این ایام خاص، امتیازی است که این خانواده سردار شهید کسب کردند.

لازم به ذکر است، جانباز 70 درصد سردار شهید ابراهیم غلامی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و پاسدار بازنشسته در حین انجام مأموریت در مرزهای غربی کشور و در نقطه صفر مرزی در درگیری با تروریست‌های گروهک پژاک به مقام والای شهادت نائل آمد.

شهید غلامی گرچه جانباز شیمیایی و بازنشسته سپاه بود، اما همچنان در ناحیه مقاومت بسیج کیش فعالیت مستمر و مداوم داشت.

وی در نهایت، مأموریت خود را با شهادت در نقطه صفر مرزی در استان آذربایجان غربی و در شهر اشنویه و در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به پایان رساند.

شهید غلامی دارای سه فرزند دختر و یک پسر بود. پیکر پاک این شهید گرانقدر در جزیره کیش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بیرجند منتقل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha