پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه گفت: رئیس قوه قضائیه به همراه یک هیئت عالی قضایی جهت بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی استان هرمزگان روز پنجشنبه به بندرعباس سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، محمدرضا شهریاری اظهارکرد: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه سلسله سفرهای استانی خود روز پنج شنبه یازدهم مهر ماه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی جهت بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان هرمزگان و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان به بندر عباس سفر می‌کند.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه گفت: تیم‌های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در استان حضور یافته اند و معاونان قوه قضائیه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان هرمزگان، گزارش آن را به رئیس قوه قضائیه تقدیم می‌کنند.

شهریاری دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون و اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد و افزود: حضور در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شورای اداری استان نیز در دستور کار قرار دارد و در پایان، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای قضایی استان هرمزگان شرکت کرده و مسائل قضایی این استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha