چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 866422
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
رونمایی

حوزه/ کتاب «مظلوم بی یاور» با موضوع تشریح و تفسیر زیارت عاشورا، در مدرسه علمیه ابا صالح(عج) اصفهان رونمایی شد.

 حجت الاسلام و المسلمین کریم کشکولی، مدیر مدرسه علمیه ابا صالح (عج) اصفهان در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «مظلوم بی یاور»، در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، اظهار کرد:  کتابی که رونمایی می شود، شامل سلسله جلسات حقیر در باب زیارت عاشورا در دانشکده غدیر سپاه در سال حماسه حسینی است.

وی بیان کرد: در آن زمان مطالب به صورت سی دی و جزوه پخش شد که بعد از اصرار مخاطبین، بعد از یک دهه تلاش به لطف ابا عبدالله الحسین(ع)، امسال همزمان با ایام اربعین حسینی به چاپ رسید و امیداوریم منشا برکات معنویتی شود.

مدیر مدرسه علمیه ابا صالح (عج) اصفهان عنوان کرد: این کتاب 32 فراز دارد که در هر فراز مطالبی خاص مرتبط با زیارت عاشورا بیان شده است؛ سرفصل های این  کتاب ناظر بر 15 مقامی است که در زیارت عاشورا آورده شده است.

وی ادامه داد:  در برابر 15 مقام مطرح شده 15 لعن وجود دارد و در زیارت عاشورا هر مقامی در مقابل یک لعن قرار دارد؛ معتقدم معارفی که در زیارت عاشوراست  در هیچ زیارتی دیگر این چنین مشاهده نکرده ام.

 مدیر مدرسه علمیه ابا صالح (عج) اصفهان تصریح کرد: یکی از بزرگترین مقام ها آورده شده در زیارت عاشورا ارتباط شخص زائر با ابا عبدالله الحسین(ع) است که این ارتباط می تواند خیلی سازنده باشد.

انتهای پیام

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موسویان IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    5 0
    حرفهای ناجالبی در این کتاب زده شده است بخوانید تا به حرف من برسید
  • عباسی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    3 0
    شیخ کشکولی
  • عبادی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    1 0
    کشکولی مؤلف شد