جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیروی انتظامی فارس

حوزه/ امام جمعه شیراز بر ضرورت تقویت همکاری ها و تعاملات پلیس و نهاد روحانیت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، ظهر امروز در دیدار سردار حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس برگزار شد، فعالیت های نیروی انتظامی را بسیار سنگین و پرحجم دانست و اظهار داشت: به همه شما خدا قوت عرض می کنم و هفته نیروی انتظامی را نیز تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه در نیروی انتظامی باید چند نکته مورد توجه قرار بگیرد، افزود: اگر می خواهیم به اهدافی که برای نیروی انتظامی ترسیم شده، برسیم، باید اهداف کلان و اسناد بالادستی نظام را همواره مد نظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه اضافه کرد: کار ما باید هماهنگ با کار دیگر نهادها و ارگان ها در کشور پیش برود، چراکه ما یک جزیره مستقل از دیگر سازمان ها و نهادها نیستیم و همانطور که آنان از کار و تلاش و رویکردهای ما تاثیر می پذیرند، عملکرد آنها نیز بر کار ما اثر می گذارد.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تاکید دارند که نهادهای مختلف اجتماعی باید در همکاری با یکدیگر، کار کشور را پیش ببرند و جامعه را سامان دهند.

امام جمعه شیراز این جلسه را فرصت هم افزایی و هماهنگی بیشتر میان نیروی انتظامی و نهاد روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: ارتباط ما باید صمیمانه و قوی باشد و اگر این اتفاق بیفتد همه می توانیم به وظایف خود عمل کنیم.

وی ابراز کرد: بسیاری از آسیب ها به دلیل این است که فرهنگ سازی مناسب صورت نگرفته است، این فرهنگ سازی، رسالت و وظیفه دستگاه ها و نهادهایی است که باید به درستی کار کنند تا آمار جرائم اجتماعی کاهش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در پایان عنوان کرد: توصیه بنده این است که هم افزایی و کار هماهنگ با دیگر سازمان ها را بیشتر تمرین و مد نظر قرار دهیم تا امور اجتماعی سامان بهتری پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha