جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کاوه

حوزه/ پورکاوه با تاکید بر برخورد قانونی قاطع با بی حجابی در معابر عمومی و مناطق گردشگری، تصریح کرد: با افرادی که عمدا و به صورت هدفممند بخواهند ارزش ها را زیر س<ال ببرند، برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سرهنگ علی پور کاوه، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته ناجا به وظیفه مهم نیروهای  انتظامی در تامین امنیت مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین کاشان اشاره کرد و گفت: به دلیل گستردگی این مراسم نیار به همکاری کلیه دستگاه ها خصوصا اصحاب رسانه و خبرنگاران می باشد.

وی با اشاره به برنامه های هفته ناجا، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و واحدهای خدمات رسان، گزاری نمادین آموزشی در راستای توسعه و رشد فکری و تربیتی جوانان و نوجوانان باهمکاری اداره آموزش و پرورش، تجلیل از خانواده معظم ایثارگران، جانبازان و شهدای  نیروی انتظامی را از مهمترین برنامه برنامه ها اعلام کرد و افزود: در ایام هفته نیروی انتظامی، در موضوعات مختلف به مردم و گردشگران  داخلی و خارجی خدمات  رسانی خواهد شد

فرمانده انتظامی کاشان از کاهش  27 درصدی جرائم اخلاقی خبرداد و  اظهار کرد: خوشبختانه با بالا رفتن سطح آگاهی مردم به ویژه جوانان و آموزش هایی که داده شده، جرائم اخلاقی و رفتاری در این شهرستان طی شش ماه گذشته با کاهش چشمگیری مواجه شده است.

وی ، در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری حوزه  پیرامون برخورد با بدحجابی در مناطق  گردشگری این شهرستان، گفت : با توجه به همکاری بسیار خوبی که نیروی انتظامی  شهرستان در زمینه های فرهنگی با دستگاه های مسئول و آمرین به معروف داشته، شاهد کاهش چشمگیر هنجارشکنی درزمینه بی حجابی بودیم.

وی : تنها راه برخورد با بدحجابی را فرهنگ سازی  و همکاری کلیه دستگاه ها در جهت بالا بردن سطح  آگاهی جوانان و مردم  دانست و افزود: با توجه به این که دشمنان با برنامه ریزی های دقیق و هدفمند  تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی بکار گرفته اند باید برای خنثی سازی توطئه ها کاملا هوشیار بود.

 پورکاوه در پایان با تاکید بر برخورد قانونی قاطع با بی حجابی در معابر عمومی و مناطق گردشگری، اظهار کرد: با افرادی که عمدا و به صورت هدفممند بخواهند ارزش ها را زیر س<ال ببرند، برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آمد.

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از خبرنگاران فعال از جمله سیدمصطفی دولت آبادی  خبرنگار خبرگزاری حوزه تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha