چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هم اندیشی جمعی از طلاب فعال در فضای مجازی

حوزه/ فعالان حوزوی در فضای مجازی تأکید کردند: امروز «رسانه» ابزار سیطره بر فکرهاست. آنکه بالاترین علم را داراست اگر بی‌اهمیت به رسانه باشد، علمش را درون خود دفن کرده است و آنکه رسانه دارد ولو علم نداشته باشد، راه خود را بر سلطنت بر مردم، هموار کرده است.بنابراین یکی از رسالت‌های مهم روحانیت، استفاده از رسانه و فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هم‌اندیشی جمعی از طلاب فعال در فضای مجازی و رسانه‌ای با حضور مدیران تعدادی از کانال‌های حوزوی که به طور خاص در شبکه پیام رسانِ ایتا فعالیت دارند در محل خبرگزاری حوزه برگزار شد.

در این نشست با اشاره به با سیل روزافزون حوادث مختلف در عصر کنونی و اتحاد کفر و نفاق برای زمین‌گیر کردن اسلام ناب محمدی تأکید شد: برگ برنده حوزویان در این جدال نابرابر، علم و فقاهت است و تنها کافی است روحانیت معزز در میدان نبرد حاضر باشد.

فعالان حوزوی در فضای مجازی تاکید کردند: امروز «رسانه» ابزار سیطره بر فکرهاست. آنکه بالاترین علم را داراست اگر بی‌اهمیت به رسانه باشد، علمش را درون خود دفن کرده است و آنکه رسانه دارد ولو علم نداشته باشد، راه خود را بر  سلطنت بر مردم، هموار کرده است.بنابراین یکی از رسالت‌های مهم روحانیت، استفاده از رسانه و فضای مجازی است.

استفاده بهینه از ظرفیت رسانه در مرحله گام دوم انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری از مسئولان، پیگیری دغدغه‌های صنفی، تقویت حوزه انقلابی و ایجاد بستری برای هم‌اندیشی و هم افزایی حوزویان رسانه ای از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حاضر در جلسه IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام ببخشید تا جایی که بنده خاطرم هست این فرمایشاتی که در خبر درج شده است تماما فرمایشات حجت الاسلام برته است و خبری از صحبت های سایر دوستان حاضر در جلسه نیست!؟