جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هفتمین هم اندیشی مدارس حافظین کشور

حوزه/ بعد از یک روز کارگاه علمی و هم اندیشی هفتمین نشست مدیران و معاونین مدارس حافظین سراسر کشور با سخنرانی معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در قم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دبیر برگزاری این هم اندیشی عصر امروز چهارشنبه دهم مهرماه در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت در سخنانی اظهارکرد: نشست هفتم با هدف توجیه و آشنایی مدیران و معاونین مدارس حافظین با آخرین برنامه ها و طرح های قرآنی حوزه های علمیه، ارتقای سطح آگاهی های عمومی و فردی، ارائه مباحث آموزشی و کاربردی، شناسایی ظرفیت ها و آسیب های موجود و همچین ارائه راه حل های مناسب با بهره گیری از اساتید مجرب و تجربه مدیران برگزار شد.

حجت الاسلام  سیدحسن حسینی ادامه داد: در این مدارس طلاب همزمان با سپری کردن دروس خود در پایان پایه شش به عنوان یک حافظ قرآن کریم، فارغ التحفیظ می شوند و آمارها نشان می دهد که طلاب مدارس حافظین از موفقیت های بیشتری در امور درسی خود برخوردار هستند.

در ادامه این نشست حجج اسلام والمسلمین همتیان، ملکی و طاهری به ایراد سخن پرداختند و در پایان نشست حجت الاسلام و المسلمین ملکی معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به سوالات حضار پاسخ داد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha