جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت: ثبات و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرامش و امنیت کشور، مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و دفاع از کیان جامعه، تا نثار جان خویش، جانفشانی نمودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به اولین یادواره شهدای جانباز نخاعی استان مازندران، یاد و خاطره تمامی جانبازان شهید را گرامی داشت.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی به این یادواره آمده است:

سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر ساحت ایمان ایثارگران، آن اسوه‌های عشق و ایمان که با اراده‌ای بلند و اندیشه‌ای بزرگ پای از بند خاک گسستند و بال به پرواز در افلاک گشودند...

ثبات و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرامش و امنیت کشور، مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و دفاع از کیان جامعه، تا نثار جان خویش، جانفشانی نمودند. آن حماسه‌سازانی که با از خودگذشتگی و رشادت حافظ استقلال و آزادی میهن اسلامی شدند و همواره همچون مشعلی راهنمای ملت غیور ایران در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود. به یقین مردم قدرشناس و مسلمان ایران اسلامی خاطرهٔ ایثار و بزرگ منشی آنان را همواره در ذهن خود جاری و ساری خواهند داشت چراکه زنده نگه داشتن یاد و نام آنان نه تنها یک افتخار و وظیفه دینی و ملی است بلکه با اقتدار، شکوه و امنیت ملی کشور گره خورده است.

در این میان باید یاد کنیم از جانبازان والا مقامی که با دلاوری، فداکاری و البته شکیبایی سال‌های جانبازی خویش حماسه‌ای جاودان آفریدند تا آنکه به درجه رفیع شهادت نائل شدند. با ادای احترام به تمامی شهدا و ایثارگران معزز، در «اولین یادواره شهدای جانباز نخاعی استان مازندران» یاد و خاطره تمامی جانبازان شهید را گرامی می‌دارم و بر ساحت سخای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌نمایم.

همچنین لازم می‌دانم از جانبازان والامقام قطع نخاعی استان مازندران و تمامی عوامل و دست‌اندرکارانی که در برگزاری این یادواره مشارکت داشته‌اند تشکر و تقدیر نموده و از پروردگار متعال سربلندی، سعادت و سلامت را برای آن عزیزان مسألت دارم.

سید محمدعلی شهیدی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha