جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ سردار اشتری، با اشاره به افزایش سه برابری خروج زائرین از مرز چذابه نسبت به سال گذشته، گفت: هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، در جریان بازدید از پایانه مرزی چذابه، اظهار کرد: در استان خوزستان آمادگی لازم برای میزبانی از زائران مهیا بوده و برای افزایش زائران و تردد گسترده نسبت به سال گذشته، کلیه پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به صدور مجوز برای خروج ماشین‌های پلاک ملی، گفت: گمرک در حال پیگیری موضوع بوده و هم‌اکنون در تلاش هستیم تا آن خودرویی که برگه خروج دارند، به‌راحتی قادر به عبور از مرز باشند.

فرمانده ناجا، با بیان اینکه بیش از ۱۰ گیت در مرز چذابه برای اضافه شدن به گیت‌های موجود پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: إن شاءالله در صورت لزوم، این گیت‌ها به گیت‌های موجود اضافه خواهند شد.

سردار اشتری، با اشاره به رشد سه برابری خروج زائرین از مرز چذابه به عراق، اظهارداشت: در روزهای گذشته به‌صورت متوسط بین ۱۵ تا ۲۰ هزار زائر از مرزچذابه به سمت عراق تردد داشتند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد سه برابری است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداریم، اذعان داشت: هماهنگی‌های لازم در سطح استان با هدایت استاندار و اعضای ستاد اربعین وجود دارد و بحمدالله هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور، در پایان بر لزوم رعایت و توجه به توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، تأکید کرد و گفت: رانندگان خودروهای شخصی حتماً توصیه‌های را رعایت کنند و در اماکن پیش‌بینی شده بین‌شهری تعیین‌شده در مسیرهای منتهی به مرزهای کشور استراحت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha