شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور زنان در ورزشگاه

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز مشکل کشور ایران اسلامی، اقتصاد، تحریم ها، فشارهای سیاسی و... است نه حضور یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها، لذا باید بتوانیم اولویت ها را خوب بشناسیم و سپس تصمیم بگیریم.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: مباحث و مسایل بسیار مهمی در کشور است که برخی از افراد و گروه ها سهوا یا تعمدا آن را فراموش کرده اند و به دنبال حاشیه ها می روند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه برخی افراد، گروه ها و جریان ها از سر شیطنت و ماجراجوایی به دنبال پررنگ کردن بعضی موارد کم ارزش در جامعه هستند گفت: در ماه های اخیر بسیاری از رسانه های و فعالان اجتماعی به تاسی از رسانه های برون مرزی و بیگانه اقدام به مطرح کردن حضور زنان در استادیوم های ورزشی نمودند.

این استاد حوزوی تصریح کرد: مطرح کردن این مطلب در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی و با توجه به این حجم از فشارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دشمن نه تنها هیچ سودی برای ما ندارد، بلکه باعث می شود که زمینه سواستفاده برخی از جریان های داخلی و خارجی علمیه کشورمان مهیا شود.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امروز مشکل کشور ایران اسلامی، اقتصاد، تحریم ها، فشارهای سیاسی و... است نه حضور یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها، لذا باید بتوانیم اولویت ها را خوب بشناسیم و سپس تصمیم بگیریم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه طرح حضور بانوان در ورزشگاه برای اولین برای توسط رسانه های بیگانه و معاند مطرح شد، گفت: دشمن با ایجاد جنگ روانی در این سالها به ویژه ایجاد حساسیت در بین قشر بانوان به دنبال برنامه های بلندمدت خود است و بی شک نه دلسوز حقوق بشر است نه دلسوز بانوی ایرانی.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: کجای تاریخ دیده ایم و یا خوانده ایم که ابرقدرتی خود را فدای حقوق کشوری دیگر می کند که امروز آمریکایی و غربی ها از آن دم می زنند!؟ بحث ورود زنان به ورزشگاه ها، بی شک پروسه ای بلندمدت و سازمان یافته از سوی غربی ها برای ایجاد حساسیت در بین بانوان و جامعه اسلامی ایران است، لذا دختران و زنان این نظام باید عاملان این توطئه و نقشه شیطانی را به خوبی بشناسند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود گفت: زن در اسلام جایگاه ویژه و خاص خود را دارد و نیازی به دلسوزی دروغین غربی ها ندارد، امروز زن در جامعه غربی همانند یک کالا دیده می شود، ولی در اسلام زن در مقام و مرتبه ای بسیار والا قرار گرفته است و چه زیبا و با معنا امام راحل می فرمودند: «از دامن زن مرد به معراج می رود».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha