جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: از روز تاسیس این مدرسه در شهرستان دیّر شاهد برکات، تربیت طلاب و اساتید خوبی برای این شهرستان بودیم و مساجد این شهرستان هم از وجود طلاب و روحانیت بهره مند شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر اظهار داشت: از روز تاسیس این مدرسه در شهرستان دیر شاهد برکات، تربیت طلاب و اساتید خوبی برای این شهرستان بودیم و مساجد این شهرستان هم از وجود طلاب و روحانیت بهره مند شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به ارتباط خوب حوزه علمیه شهرستان دیر با مدیران، بسیج و سایر نهادها، گفت: پایگاه مقاومت بسیج این مدرسه از فعال ترین پایگاه های مقاومت مدارس علمیه استان است و از حیث نرم افزاری هم کارهای خوبی انجام شده و طلاب انقلابی بر اساس منویات رهبر انقلاب تربیت شده اند.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی، مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان دیر نیز در این دیدار گفت: شهرستان دیر نقطه آغازین حوزه های علمیه در استان بوشهر بوده و اولین حوزه علمیه قبل از انقلاب در این شهرستان دائر شده بود. اما به دلیل مشکلات تعطیل شد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری مجددا احیا شد و شاهد برکات آن هستیم.

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان دیر بیان داشت: در راس شهدای انقلاب و دفاع مقدس شهرستان دیر سه شهید روحانی قرار دارد و طلاب این مدرسه با الهام از شخصیت این شهدا، مسیر آنها را بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب ادامه می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha