جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اربعین

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران سنندج گفت: جریان های سلفی، وهابیت و صهیونیست در روزهای اخیر برنامه ها و توطئه های بسیاری در شهرهای عراق به راه انداخته اند تا راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را تحت الشعاع قرار دهند.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان برای حاشیه سازی در روز اربعین حسینی، اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم این روز قرار داریم که بی شک این روز برای دشمنان روز شکست قلمداد می شود، لذا از این رو هر کاری انجام می دهند که از بزرگی و مجد این راهپیمایی عظیم بکاهند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران سنندج در ادامه به برخی از توطئه های دشمنان و رسانه های معاند در روزهای اخیر در کشور عراق و تلاش برای کم فروغ کردن پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: جریان های سلفی، وهابیت و صهیونیست در روزهای اخیر برنامه ها و توطئه های بسیاری در شهرهای عراق به راه انداخته اند تا راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را تحت الشعاع قرار دهند.

این استاد حوزوی ادامه داد: هر ساله نزدیک مراسم معظم اربعین، دشمنان مسلمین تحرکات خود برای تفرقه بین ملت ایران و عراق را دو چندان می کنند و دو قطبی مضحک ایرانی - عراقی را علم می کنند. امسال نیز با تمام توان به میدان آمده اند تا به بهانه مشکلات اقتصادی عراق که مسبب اصلی آن آمریکایی ها هستند، بین ملت ایران و عراق شکرآب کنند! که ان شاء الله این نقش شوم و شیطانی راه به جایی نخواهد برد

معاون تهذیب مدرسه سفیران سنندج گفت: این دست و پا زدن ها تا چند روز دیگر تمام می شود و باز اربعین حسینی است و حضور میلیونی شیعیان از همه کشورها در کنار هم دوشادوش هم تا بین الحرمین!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha