جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی - استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی با اشاره به احتمال افزایش آمار تردد زائرین اربعین حسینی، گفت: در سال جاری با توجه به حذف روادید، احتمال می‌دهیم این آمار به بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در جریان بازدید از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، با بیان اینکه بخش زیادی از زیرساخت‌های مورد نیاز در مرزهای چذابه و شلمچه فراهم شده است، اظهارداشت: تدابیر لازم برای افزایش احتمالی زائران در مرزهای خوزستان اندیشیده شده است.

شریعتی تصریح کرد: دو مرز شلمچه و چذابه شرایط پذیرایی بهتری نسبت به سال گذشته دارند و هم‌اکنون در حال آماده‌سازی کامل هستند.

وی از افزایش چند برابری زائرین نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: با توجه به حذف روادید، انتظار می‌رود که تعداد زائران افزایش نسبی داشته باشد که امیدواریم به بهترین شکل از این زائران در مرزهای خوزستان میزبانی کنیم.

شریعتی، در پایان با بیان اینکه احتمال افزایش آمار تردد زائرین به یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر وجود دارد، اظهارداشت:سال گذشته یک‌میلیون نفر از مرزهای خوزستان تردد کردند که امسال با توجه به حذف روادید، احتمال می‌دهیم این آمار به بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برسد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha