پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم امام رضا ع

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شهادت حضرت رقیه(س) در دو نوبت در رواق امام‌خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد عنوان کرد: ویژه برنامه‌های شهادت مظلومانه طفل سه ساله حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، حضرت رقیه(س) در روزهای پنج‎شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ مهرماه و در دو نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام شهادت حضرت رقیه(ع) از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ در رواق امام خمینی(ره) و ساعت ۱۵ در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان برگزار می‎شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجت‌الاسلام محمد وحیدی در شب شهادت و حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری در شام شهادت حضرت رقیه(س) سخنرانی می کنند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جعفر ملائکه، جواد غفاریان و محمد گلابگیر به مرثیه‌سرایی و عزاداری حضرت رقیه(س) می‌پردازند.

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد تصریح کرد: ویژه برنامه‌های حلقه معرفت نیز در این روز به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با موضوع تاریخ کربلا و حضور این بانوی سه ساله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha