پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، تقدیر کرد.

در متن پیام تقدیر حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از سردار حسین اشتری آمده است:

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

سلام علیکم

خداوند سبحان را شاکریم که در پرتو انوار روح بخش و هدایت گر قرآن عظیم؛ دل ها و جان ها را منور می سازد و با الطاف بیکران خود توفیق انس و مجالست با کلام وحی را نصیب مومنان می گرداند، عشق به قرآن و دل سپردن به کلام نور، تحول و تکامل به سوی احدیت را در پی دارد که الحمدلله این توفیق بزرگ نصیب جناب عالی و مجموعه تحت امرتان گردیده است.

با عنایت به قبول زحمت میزبانی سی و دومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان پایور و وظیفه نیروهای مسلح توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بدین وسیله از زحمات جنابعالی و همکاران محترمتان تقدیر و تشکر نموده و موفقیت روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

امید است، تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه و شریف) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

علی سعیدی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید رضوی اصل US ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    استخدام مرزبانی میخوام بشم خواهش میکنم
  • ذوالفقار ذوالفقاری پور IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    سلام خسته نباشید وقتتون بخیر درخواست ملاقات حضوری خواستم
  • کوروش کریمی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    عرض ادب دوسال وخورده ای است تقاضای شناسنامه کردم وغریوبه یکسال وخورده ای است که منتظراقدامات ازپلیس اطلاعات البرزهستم نامه به کلانتری هشتگردارسال وجوابیه داده شده دوماه پیش اماهمچنان پلیس اطلاعات اذعان دارن که جواب نیامده که سندارسال به پلیس امنیت موجوده وتمامی مدارک هرجاکه تصورکنین رفتم امابی نتیجه فقط دستم بجایی نمیرسدخواهشابرای رضای خداکمک کنین