سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله علماء در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات و خیرین مراسمات اربعین حسینی(ع)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران مرکز ارادت و عشق به امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات و خیرین مراسمات اربعین حسینی(ع) استان کرمانشاه گفت: امیدوارم که همه ما در صراط مستقیم حرکت کنیم و حضرت سیدالشهد(علیه السلام) صراط مستقیم است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت حفظ شعائر دین، افزود: باید بدانیم دین با شعائر زنده است، بنابراین برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) در راستای تکریم شعائر اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسط و گسترش اندیشه امام حسین(ع)، باید مورد اهمیت قرار گیرد تاکید کرد و ادامه داد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران مرهون و متأثر از قیام سید الشهدا(علیه السلام) در روز عاشوراست.

آیت الله علما با بیان اینکه هر خدمتی به حفظ دین و شعائر دین کنیم، به خودمان باز خواهد گشت، گفت: مَد نظر داشته باشیم که برگزاری آیین اربعین حسینی(ع) یک نوع معامله پر سود با خداوند تلقی می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در رژیم گذشته، سران حکام کمونیستی اذعان می داشتند، مراسم عاشورای حسینی(ع) تمامی برنامه ریزی های ما را برای همراه نمودن جوانان ایرانی بر هم می زند، اظهار کرد: عظمت امام حسین(ع) به مرزهای اندیشه ورزی سران جهان هم سرایت کرده و این بالاترین افتخار برای همه ماست که شیعه آن حضرت هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha