جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی- امام جمعه خرمآباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی حامی و مدافع حقوق مردم است، گفت: امروز با تلاش نیروهای خدوم انتظامی، شاهد برقراری امنیت همه جانبه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان، گفت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و برخورد باقانون شکنان نقشی اساسی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت و خادم مردم است، بیان داشت: برقراری عدالت در جامعه نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است . 

امام جمعه خرّم آباد با بیان اینکه نیروی انتظامی حامی و مدافع حقوق مردم است، خاطر نشان کرد: امروز با تلاش نیروهای خدوم انتظامی شاهد برقراری امنیت همه جانبه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: حفظ وحدت و انسجام عمومی موجب امید آفرینی در مردم می شود و این مهم باید مورد توجه کارکنان نیروی انتظامی قرار گیرد . 

سردار مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان لرستان نیز در پایان این دیدار از اعتماد مردم به عنوان پشتوانه ای عظیم برای این نیرو یاد کرد و گفت: کارکنان خدوم و زحمت کش این نیرو با جانفشانی و مبارزه و مقابله با هنجارشکنان، حافظ امنیت و برقراری عدالت در جامعه برای مردم هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha