جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر سرتیپ محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده ارتش

حوزه/ جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز اقتدار نیروهای مسلح اجازه تهاجم را از دشمنان گرفته است، گفت: برای مقابله با تهدیدات پیش رو در سطح نیروها، طرح ریزی عملیاتی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده ارتش، امروز در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش که در محل سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد، با اشاره به سیاست های تمامیت خواهانه آمریکایی ها در منطقه، اظهار داشت: امروز آمریکایی‌ها منافع خود را در غرب آسیا جستجو می‌کنند چرا که احساس می‌کنند با اتکا به قدرتی که دارند می‌توانند به هر جای دنیا سرک بکشند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال وضعیتی است که چتر قدرت خود را بر سر همه کشورها بگستراند و با منطق حیوانی خود دنیا را اداره کند، افزود: شکنجه‌های کودکان مهاجر و عزا کردن عروسی‌ها در کشورهای همسایه ایران، از جمله اقدامات آمریکایی‌هاست که آنها همواره با افتخار از این کارهای خود یاد می‌کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اگر در ایران اقتدار وجود نداشت، آمریکا همین اقدامات را در خصوص ما اجرا می‌کرد، گفت: ما به حقوق و منافع خودمان آشنا هستیم و قرص و محکم بر روی آنها ایستادگی می‌کنیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به اتحاد مسلمانان و دفاع از مظلومان می‌اندیشد در حالی‌که قدرت‌های جهانی به دنبال ایجاد وضعیتی هستند که در آن آمریکایی‌ها حاکم بر دنیا و تعیین کننده روابط میان کشورها با هم باشند.

امیر دادرس تصریح کرد: وحدت و هماهنگی مسلمانان، امنیت را برای منطقه غرب آسیا به همراه می‌آورد و در صورت وقوع چنین شرایطی، نیازی به حضور کشورهای شرور در منطقه نخواهد بود.

وی ادامه داد: در ارتش تمام تهدیدات موجود در محیط پیرامونی رصد می‌شود و برای مقابله با این تهدیدات در اتاق‌های فکر و پژوهشگاه‌های آجا طرح‌ریزی می‌شود.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: فرمانده معظم کل قوا برای نیروهای مسلح و مخصوصا ارتش هدف‌های پیش رو را مشخص کرده‌اند و از نیروهای مسلح خواسته‌اند کارهایی که انجام می‌شود نو و بدیع باشند.

امیر دادرس با بیان اینکه ممکن است برخی تجهیزات ما مربوط به گذشته باشد اما ما همه این تجهیزات را به روز کردیم، گفت: ۴۰ سال است که در تحریم هستیم اما با این وجود ما امروز موتور جت را از صفر تا صد خودمان می‌سازیم.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه حتی قادر به استفاده از تجهیزاتی که آمریکا و غرب در اختیارشان قرار داده، نیستند، گفت: ما امروز تمام تهدیدات منطقه را پایش کرده و برای آن تدابیر لازم را اتخاذ می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان با بیان اینکه امروز هوانیروز در بهترین شرایط طی ۴۰ سال گذشته قرار دارد، عنوان کرد: امروز رادارگریزی در یگان‌های هوانیروز جمهوری اسلامی ایران کاملا تجلی پیدا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha