پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ناصر ابوشریف

حوزه/ ناصر ابوشریف گفت: اگر بخواهیم اسلام را در تمام کشورهای منطقه و جهان محقق کنیم باید در برابر غده سرطانی صهیونیسم جهانی بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز در سومین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره که در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: عدل وعدالت تحقق نمی یابد مگر از طریق اسلام فراگیر.

وی ادامه داد: در واقع وقتی اقدامات پیامبر(ص) و اسلام امتداد یافت و عدالت گسترش یافت که پیامبر گرامی بر صهیونیسم غلبه پیدا کرد و دولت خود را بنا نهادند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: دین پیامبر(ص) پس از غلبه بر رژیم صهیونیسم زمان پیامبر محقق شد و ادامه پیدا کرد پس از آن بود که اسلام درتمام کره ی زمین امتداد یافت و بر اساس آیه (وقضینا الی بنی اسرائیل مرتین) همان موقعی بود که پیامبر اکرم یهودیان را در جنگ احزاب از سرزمین اسلامی بیرون راند و همان موقع بود که پیامبر درجنگ خیبر بر  یهودیان پیروز شدند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ادامه با خطاب قرار دادن مسلمانان، تاکید کرد: اگر تمام مسلمانان باید با یکدیگر جمع و متحد شوند، می توانیم در مقابل استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنیم.

ابوشریف در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اسلام را در تمام دنیا به ویژه برای مردم فلسطین و تمام ملت های منطقه و جهان محقق کنیم باید در برابر غده سرطانی بایستیم و بر آنها پیروز شویم.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha