سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله نعیم آبادی

حوزه/ رئیس بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در بنیاد، احیای فرهنگ دینی است و خمس از بالاترین فرهنگ‌های دینی است که امروز بیش از پیش نیاز به توجه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت حرم که در سالن محراب انجام شد، به تشریح فعالیت‌های بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس پرداخت و بیان کرد: خمس از مسائل بسیار مهمی است که توجه به آن باید تخصصی صورت پذیرد.

رئیس بنیاد بین‌المللی احیاء فرهنگ خمس افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در بنیاد، احیای فرهنگ دینی است و خمس از بالاترین فرهنگ‌های دینی است که امروز بیش از پیش نیاز به توجه دارد.

وی با بیان این‌که اگر خمس پرداخت شود دیگر فقیری در جامعه اسلامی باقی نخواهد ماند، ادامه داد: با احیای خمس بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و دینی جامعه رفع می‌شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی یکی از مشکلات بنیاد بین‌المللی احیاء فرهنگ خمس را نبود مکان برای استقرار عنوان کرد و گفت: امیدواریم مسئولان در این راستا کمک‌حال ما باشند تا با فراهم‌شدن مکانی برای استقرار، بتوانیم بهتر و بیشتر بحث خمس را در جامعه جاری و ساری کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی خمس برای طلاب و روحانیان، گام بلندی در زمینه احیای خمس برداریم.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha