پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یار مهربان

حوزه/ برنامه «یار مهربان» با معرفی کتاب «آن بیست و سه نفر» روایتگر ماجرای اسارت نوجوانان کرمانی در جنگ ایران و عراق می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مسابقه کتابخوانی «یار مهربان» از ۱۳ مهر ۹۷ با معرفی کتاب آن «بیست و سه نفر» به روی آنتن می رود.

کتاب «آن بیست و سه نفر» نوشته‌ احمد یوسف‌زاده روایت هشت ماه از اسارت نه‌ساله‌ یکی از همین ۲۳ نفر است که رهبر انقلاب هم در نخستین روزهای سال ۹۴، آن را خوانده و بر آن تقریظی هم نوشته‌اند.

کتاب آن بیست و سه نفر اما به ‌جز روایت ماجرای اسارت نوجوانان کرمانی، پرده از فراتر بودن جنگ به آنچه در جبهه‌ها اتفاق می‌افتد نیز برمی‌دارد.

متن تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب بدین شرح است: روزهای پایانی ۹۳ و آغازین ۹۴ با شیرینی این نوشته‌ شیوا و جذاب و هنرمندانه، شیرین‌کام شدم و لحظه‌ها را با این مردان کم سال و پرهمت گذراندم. به این نویسنده‌ خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه‌ این زیبایی ها، پرداخته‌ سرپنجه‌ معجزه‌گر اوست درود میفرستم و جبهه‌ سپاس بر خاک می سایم.

یک بار دیگر کرمان را از دریچه‌ی این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته‌ام، دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.

گفتنی است، برنامه «یار مهربان» به همت گروه فقه و اندیشه به تهیه و سردبیری سید روح الله شجاعی و اجرای رضا ملایی هر روز ساعت ۱۹:۳۰ از امواج فضیلت و فطرت پخش می شود.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند به کانال @rm_yaremehraba مراجعه کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha