پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ حجت الاسلام محبی در جمع طلاب مدرسه امام صادق(ع) قزوین گفت: دشمنان از تمام ابزارهای رسانه ای خود برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران و عراق استفاده می کنند، ولی حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین حسینی این توطئه ها را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) گفت: مسئله وحدت جهان اسلام از مهمترین اموری است که پیامبر اکرم(ص) بر آن تاکید کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) در کربلا مقابل انحرافات ایستاد و راهی را ترسیم کرد که برای همیشه در تاریخ جاوید خواهد ماند، و آن راه هوشیاری و بصیرت پیروان ایشان و مقابله با ظلم و ستم است.

محبی ادامه داد: با توجه به اینکه یزید به دنبال خاموش کردن نور حق بود، خداوند طبق نص صریح قرآن نور خود را در جامعه تمام کردند و این نور برای همیشه وجود دارد، چرا که سیدالشهدا (ع) مصداق کامل نور الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به فرارسیدن اربعین حسینی و حضور بین نظیر مردم در این همایش باشکوه، بیان کرد: راهپیمایی اربعین فرصت بزرگی برای مسلمانان است که باید هوشیارانه و  با مدیریت شرایط، از آن برای  وحدت بیشتر استفاده کنند.

 محبی تصریح کرد: دشمنان از تمام ابزارهای رسانه ای خود برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران و عراق استفاده می کنند، ولی حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین حسینی این توطئه ها را خنثی می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha