چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت السلام والمسلمین مدرسی

حوزه / عضو شورای حوزه علمیه یزد در همایش ائمه جمعه استان یزد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته ناجا، این نیرو را نماد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد،حجت السلام والمسلمین سیدمحمدکاظم مدرسی، در همایش ائمه جمعه استان یزد که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه ناجا نماد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، گفت: فردی که در نیروی انتظامی قدم می گذارد و مشغول به کار می شود مسئولیت الهی برای پاسداری از دین خدا را بر عهده دارد.

وی ضمن تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: انقلاب اسلامی بر اساس امربه معروف و نهی از منکر به وجود آمده و حرکت امام حسین (ع) نیز بر اساس این موضوع بوده و در حال حاضر مقام معظم رهبری(مدظله) هم بر آن تاکید دارند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد در ادامه تصریح کرد: اگر خواهان جامعه ای امن، سالم و پیشرفته هستیم باید امر به معروف و نهی از منکر در زندگی ما یک اصل باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت و خدمات گسترده پلیس در سطح جامعه، اضافه کرد: پلیس در کشور جمهوری اسلامی ایران پیشرو نظام به حساب می آید و همه انسان ها در تمامی برهه های زندگی با پلیس ارتباط دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی ضمن اشاره به امنیت مطلوب استان یزد در سطح کشور، افزود: این امنیت به خاطر تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس استان و همچنین ایمان و ولایت مداری مردم دارالعباده یزد است.

وی ضمن بیان اینکه  پلیس، امروز مأمن و پاسخگوی مطالبات مردمی است گفت: شرط موفقیت در ماموریت ها  دانستن شیوه های اسلام شناسی و مردم شناسی است .

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha