جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار

حوزه / فرمانده انتظامی استان یزد در همایش ائمه جمعه استان یزد، تصریح کرد: بدون ارتباط با حوزه و دانشگاه نمی توان مشکلات و معضلات جامعه را حل کرد و در این خصوص ائمه جمعه می توانند ما را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد، امروز در همایش ائمه جمعه استان یزد ضمن تشکر از حمایت ائمه جمعه استان از نیروی انتظامی، گفت: پاسداری و حفاظت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.

میرحیدری با بیان اینکه نیروی انتظامی سازمانی مردم محور است، تصریح کرد: حفظ حقوق شهروندان و رسیدگی به مطالبات مردمی یکی از برنامه های مهم پلیس است.

وی با بیان اینکه امروزه رویکرد پلیس، پیشگیری اجتماعی است تصریح کرد: نقش مردم در ایجاد امنیت پایدار، نقش کلیدی است و در این راستا روحانیون، پشتوانه مهمی برای حفظ وحدت و امنیت در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان یزد، ماموریت های پلیس در سطح جامعه را دانش محور و تخصصی اعلام کرد و افزود: بدون ارتباط با حوزه و دانشگاه نمی توان مشکلات و معضلات جامعه امروزی را حل کرد و در این خصوص ائمه جمعه با نظرات و راهنمایی های خود می توانند ما را یاری کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha