جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حجت الاسلام حیدری با بیان این که ناآرامی های چند روز گذشته در عراق توطئه دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در اجتماع عظیم اربعین حسینی است، خاطرنشان کرد: دشمنان قرآن و اهل بیت(ع) اطمینان داشته باشند که مراسم اربعین حسینی امسال نیز با شکوه تر از هر زمان دیگری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف مازندران، عصر امروز در دیدار جمعی از هیأت های مذهبی به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این اجتماع عظیم حرکتی مقتدرانه در برابر توطئه دشمنان دین و اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناامن کردن مسیر زائران اربعین حسینی، افزود: به طور حتم این توطئه دشمن نیز همانند سایر تلاش های آنها شکست خواهد خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ناآرامی های چند روز گذشته در عراق توطئه دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در اجتماع عظیم اربعین حسینی است، خاطرنشان کرد: دشمنان قرآن و اهل بیت(ع) اطمینان داشته باشند که مراسم اربعین حسینی امسال نیز با شکوه تر از هر زمان دیگری برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که دشمن سال ها است می کوشد مانع از حضور مردم در این اجتماع عظیم شود، بیان داشت: به لطف الهی و وحدت و همبستگی امت اسلامی، مراسم اربعین هر سال با عظمت و عزت بیشتری برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که هیچ قدرت مادی نمی تواند مانع از حضور میلیونی مردم در اجتماع عظیم اربعین حسینی شود، خاطرنشان کرد: امت اسلامی بار دیگر با حضور میلیونی خود در مراسم اربعین حسینی پاسخ کوبنده ای به دنبال اسلام و اهل بیت(ع) خواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز اربعین حسینی به نمایش اقتدار امت اسلامی در برابر توطئه دشمنان تبدیل شده است، بیان داشت: معاندان و دشمنان دین از این حضور عاشقان حسینی بسیار هراسان هستند و از هر فرصتی برای جلوگیری از شکل گیری چنین اجتماع عظیمی استفاده می کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که همه بخش های کشور برای فراهم کردن بسترهای لازم به منظور حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی تلاش می کنند، گفت: نباید بگذاریم توطئه دشمن خللی در این حرکت عظیم و میلیونی ایجاد کند.
   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha