جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید حسن فاضلیان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان گفت: حضور میلیونی مردم از سراسر جهان در کربلا در ایام اربعین آن هم در حالی که تا چند سال قبل پوشیدن لباس سیاه، سینه زدن و گریه کردن برای امام حسین(ع) ممنوع بود مهر تاییدی بر به انزوا رفتن استکبار و رشد اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان، امروز در مراسم یادواره سرداران و ۳۳۰ شهید فرماندهی انتظامی استان همدان  که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در حسینه باغ بهشت همدان برگزار شد با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد شهدا در جامعه خاطر نشان کرد: یکی از مزیت های حضور در این مکان مقدس این است که انسان به یاد رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان می افتاد.

وی افزود: افتخار شهادت افتخار بالایی است که نصیب هر کس نمی شود و لذا افتخار جهاد و شهادت شامل هر انسانی شود در آن دنیا پاداش عظیمی در انتظار او است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان با بیان این که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان نبرد رفته اند ابراز داشت: نه تنها از فراموشی انگیزه شهدا در جامعه باید جلوگیری کرد بلکه انگیزه پدران و مادران شهدا بزرگوار نیز باید با بررسی های مجدد و بیان کردن آن در مراسم های مختلف در برابر فراموشی آن اقدامی جدی کرد.

وی تصریح کرد: جهاد امری است که بر همه واجب است اما همه این توفیق را به دست نمی آورند و شهادت مسیری است که خداوند تنها برای بندگان خاص خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام فاضلیان با تاکید بر این که باید قدر لباسی که بر تن دارید را بدانید خاطر نشان کرد: لباس نیروهای نظامی و انتظامی در جمهوری اسلامی لباسی بسیار ارزشمند است و لذا دشمن تمام تلاش خود را در به انزوا کشیدن دین و انقلاب به کار بسته بود تا نامی از اسلام باقی نماند.

وی خاطر نشان کرد: اما نه تنها دین و انقلاب به انزوا کشیده نشدند بلکه دنیای استکبار امروز به انزوا کشیده شده است و روز به روز شاهد حرکت رو به افول آن هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان در پایان با اشاره به پیاده روی میلیونی اربعین یادآور شد: حضور میلیونی مردم از سراسر جهان در کربلا در ایام اربعین آن هم در حالی که تا چند سال قبل پوشیدن لباس سیاه، سینه زدن و گریه کردن برای امام حسین(ع) ممنوع بود مهر تاییدی بر به انزوا رفتن استکبار و رشد اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha