پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عبدالهاشم حسن نیا ، معاون وزیر راه و شهرسازی

حوزه/ مسئول کمیته حمل‌ونقل ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه ورود خودروهای شخصی از مرز به داخل کشور عراق ممنوع است، گفت: زائران از هر مرزی که می‌روند از همان مرز هم بازگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، عبدالهاشم حسن نیا، مسئول کمیته حمل‌ونقل ستاد مرکزی اربعین، در خصوص آخرین اخبار از وضعیت پایانه های مرزی و روند حمل و نقل جاده ای مسافران اربعین حسینی، با اشاره به برخی اخبار مبنی بر خروج ماشین‌های پلاک ملی از پایانه‌های مرزی، اظهارداشت: طبق آخرین تصمیم ستاد اربعین، در سال جاری ورود خودروی شخصی از مرز به داخل کشور عراق ممنوع اعلام شده و امکان نیز کاپوتاژ وجود ندارد.

زائران از هر مرزی که می‌روند از همان مرز هم بازگردند

حسن نیا تأکید کرد: زائران از هر مرزی که می‌روند از همان مرز هم بازگردند تا برنامه‌ریزی‌های ما برای جابجایی آن‌ها دچار مشکل نشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به وضعیت پارکینگ مرزهای کشور، گفت: اگرچه هزینه آسفالت و ماندگاری وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها بالاست اما یقیناً وضعیت پارکینگ‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد زائران در سال گذشته از مرز مهران بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر محور ایلام-مهران را به‌صورت شبکه بزرگراهی پیگیری کرده‌ایم تا شاهد آسان شدن عبور و مرور زائرین و البته کمتر شدن حوادث جاده‌ای باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، در پایان با اشاره به ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح و همچنین پارکینگ‌های بزرگ برکت در کلیه پایانه‌های مرزی، گفت: در تلاشیم تا جریان ترافیکی نسبت به سال گذشته روان‌تر شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha