شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: اگر تمامی نیروهای انتظامی وظایف خود را بخوبی و با اخلاص انجام دهند یقینا موجب تامین امنیت و عاقبت بخیری و سعادتمندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ارومیه ،حجت لاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، پیش از ظهر امروز در دیدار با یگان‌های انتظامی استان که به مناسبت هفته ناجا در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت و ارزش کار نیروی انتظامی اظهار داشت: ایجاد امنیت و آسایش برای مردم‌ مساله بسیار مهمی است که در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفته و گستردگی ماموریت‌های این نیرو نشان از ارزشمندی کار ایجاد امنیت در کشور است.

وی افزود : اگر تمامی نیروهای انتظامی وظایف خود را بخوبی و با اخلاص انجام دهند یقینا موجب تامین امنیت و عاقبت بخیری و سعادتمندی خواهد بود.

امام جمعه ارومیه در ادامه بیانات خود به تلاش‌های مختلف نیروهای انتظامی اشاره کرده و خاطرنشان کرد : اولین قدم‌ باور داشتن به ارزش کار نیروی انتظامی است و حفظ هویت واقعی نیروهای انتظامی از کارهای مهم شما عزیزان‌است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و اعلام رضایت از عملکرد نیروهای انتظامی اشاره یسان داشت: ظرفیت عظیم نیروهای انتظامی و نیروهای مسلح بسیار بالاست و انتظار مردم ناجا پیشرفت و اعتلای هر چه بیشتر عملکرد نیروی انتظامی در سطوح مختلف و قانع نبودن به شرایط موجود است و امیدواریم در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت وجود معنویت در بین نیروهای انتظامی اشاره کرده و گفت : تلاشگران نیروی انتظامی در زمینه فعالیتی خود زمینه لغزش بسیاری دارند و در ارتباط با مردم و قضاوت‌های قانونی در ماموریت‌ها، لزوم معنویت و تقوا در بین نیروهای انتظامی بیش از پیش ضروری می‌باشد.

وی اضافه کرد: از فرماندهان رده‌های مختلف انتظامی استان انتظار داریم تا نهادینه سازی روحیه معنویت و تقوا و پرهیز از گناه در بین نیروهای انتظامی بعنوان اولویت اصلی کارهایشان قرار گیرد و ارتباط با خداوند را در بین خود تقویت کنند.

در ابتدای این دیدار جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان، با ارائه گزارش عملکرد شش ماهه به شعار هفته ناجا اشاره کرده و شعار پلیس هوشمند امین مردم را بعنوان برنامه های محوری نیروهای انتظامی خواند و گفت : نیروهای انتظامی استان در تلاش هستند در همه زمینه‌ها بعنوان پلیس نمونه در جهت تامین امنیت مردم قدم بردارند.

وی افزود : تلاش ناجا در تعمیق باورهای دینی و حفظ ارزش های دینی در بین کارکنان توانسته است با برگزاری برنامه‌های دینی و ارزشی معنویات را در بین کارکنان نهادینه کرده و تقویت کند.

سرهنگ ابراهیمی به عملکرد اجمالی نیروی انتظامی استان در ۶ ماه گذشته اشاره کرده و بیان داشت: تلاش می‌کنیم در همه زمینه‌ها بخصوص در جلوگیری از اشاعه فحشا و منکرات و افزایش رعایت حجاب و عفاف اقدامات موثری انجام دهیم.

انتهای پیام//

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha