جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نیک نفس

حوزه/ رئیس اداره ارشاد اسلامی جیرفت در جمع طلاب شهرستان جیرفت، گفت: علیرغم توصیه و تاکید حضرت رسول اکرم(ص) بر عدم جدایی قرآن و عترت، اما آن دو در بین مردم مهجور مانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت‌الاسلام جعفر نیک‌نفس، رئیس اداره ارشاد اسلامی جیرفت در نشستی با طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) جیرفت، گفت: متاسفانه قرآن و عترت واقعاً غریب اند و علیرغم توصیه حضرت رسول اکرم(ص) بر این دو اصل مهم و تاکید ویژه‌ی حضرت بر عدم جدایی این دو از هم، اما در بین مردم مهجور مانده اند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی جیرفت خاطرنشان کرد: اگر شما طلاب می خواهید در ترویج فرهنگ اسلامی موفق باشید، لازم است ابتدا خودتان به قرآن و عترت نزدیک شوید تا هم درک صحیح و دقیقی از دو یادگار نبی مکرم اسلام(ص) داشته باشید و هم در نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) به درستی عمل کنید.

حجت الاسلام نیک نفس اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان آمادگی پشتیبانی از فعالیت های قرآنی طلاب را دارد و ما حاضریم هزینه های تبلیغ قرآن در مدارس آموزش و پرورش و روستاهای شهرستان جیرفت را پرداخت کنیم. شما می توانید به منظور ترویجِ حفظ قرآن، احکام قرآن و ... در روستا و منطقه‌ی خود، با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به اعلام ملزومات و اخذ کمک‌های این اداره کل اقدام کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha