جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته نیروی انتظامی

حوزه/ در اولین روز از هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کردستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، در اولین روز از هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کردستان صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار و سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

براساس این گزارش در این مراسم، رده های مختلف نیروهای انتظامی استان کردستان در قالب یگان های مختلف به همراه دیگر نیروهای مسلح با آمادگی کامل گوشه هایی از توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند و در قالب رژه و سان منظم از جلوی جایگاه عبور کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و امنیت و آرامش جامعه و کشور مرهون تلاش های این سبزپوشان بی ادعا می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: اکنون نیروی نظامی، امنیتی و انتظامی کشور در بالاترین حد آمادگی خود برای دفاع از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تلاش ها و خدمات نیروی انتظامی به مردم استان کردستان و دیگر مناطق کشوری امری است که هیچ کس نمی تواند آن را کتمان کند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha