پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هدف قرار دادن کودکان در مسجد بلومینگتون مسلمانان را خشمگین کرد

حوزه/ یک گروه اسلام هراس در مینه سوتا که برای آزار و اذیت مسلمانان همیشه از اعضای این مسجد فیلم برداری می کنند، اخیرا کودکان مسلمان در زمین بازی را هدف قرار داده و با این اقدام به گفته اعضای مسجد، بی شرمی را از حد گذرانده اند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از mprnews، حضور اسلام هراسانی که با دوربین از مسلمانان و به ویژه کودکان در مسجد بلومینگتون در مینه سوتا فیلم برداری می کردند، نگرانی ها را در میان اعضای جامعه اسلامی برانگیخته است.

مرکز جوانان و خانواده دارالفاروق اخیرا هدف آزار و اذیت یک گروه اسلام ستیز قرار گرفته که فیلم های ویدئویی از آنان به صورت آنلاین منتشر می کند. پلیس تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است.

در هفته های اخیر، نمازگزاران و مسئولین مسجد می گویند که فیلم برداری از کودکان و نوجوانان مسلمانی که در زمین بازی در محوطه نزدیک مسجد هستند،  بیش از قبل آنان را نگران ساخته و این گروه اسلام ستیز با هدف قرار دادن کودکان خردسال هنگام بازی، مزاحمت را از حد گذرانده و باید با این وضعیت مقابله شود.

  عبدالهی فرح ، مدیر برنامه مسجد ، گفت که این آشفتگی ها به یک نقطه اوج رسیده اند.

وی افزود: این دیگر یک شیوه جدید است! وقتی بزرگسالان را آزار می دهند، می توانیم بفهمیم چرا،  به هر حال افراد بالغ می توانند درک کرده و به شکلی با وضعیت روبرو شده و بر آن غلبه کنند. اما وقتی کودکان را آزار می دهند! چقدر یک نفر می تواند بی احساس باشد.

گفته می شود یک وبسایت با نام «خاطرات مسجد» مستقر در مینه سوتا، خودش را یک خبرنگار مستقل معرفی کرده و وانمود می کند اخباری دارد که رسانه های جمعی بزرگ آن را پوشش نمی دهند. هنوز مشخص نیست که تصاویر یا ویدئوهای گرفته شده توسط اسلام هراسان قرار است در این وبسایت منتشر شود یا خیر.

 گفتنی است مسجد دارالفاروغ در تابستان 2017 هدف بمب گذاری قرار گرفت. کسانی که این مسجد را هدف قرار داده بودند گفته اند که می خواستند مسلمانان را بترسانند تا از کشور بگریزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha