سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه غربی‌ها ام‌الفساد قرن هستند، گفت: امروز دشمنان در فضای مجازی برای آلوده کردن جوانان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

به گزارش خبرنگار «حوزه «در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی ضمن تبریک ویژه هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزدار امنیت اجتماعی است.

وی افزود: همه نظام آفرینش چه سخت افزار که تکوین و چه نرم افزار که آیین است، قانونمند می باشد، لذا آنچه مسلم است آن است که همه آن‌ها نیز مرز دارند و انواع و اقسام مسائل مانند حرارت بدن، چربی خون، فشار خون، قند خون، مسائل عقیدتی، سیاسی و دینی و مسائل حقوقی و علمی مرز دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اسلام بر روی همه چیز نظر دارد، هرگونه ظلم و انحراف و بی قانونی مسئولان هیچ ربطی به اصل نظام و اسلام ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در اسلام همه چیز از حق یک حشره تا حقوق بین الملل رعایت شده و امروزه متاسفانه یکی از مسائلی که در فرهنگ مسلمانان وارد شده، این است که از خودشان بی خبر هستند و تحت تاثیر وحشی گری های غربی ها قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های تمدن این است که انسان آگاه و متعهد باشد، گفت: دشمنان پایبند به هیچ چیزی نیستند و آنها بر اساس منافع شخصی خود سخت‌گیر هستند، اما اگر جایی منافع آنها تامین نشود هیچ تعهدی ندارند و عامل فساد در جامعه می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: غربی ها ام الفساد قرن هستند؛ وقتی پای استعمار از ۲۰۰ سال قبل در کشورهای اسلامی باز شد هیچ چیز را سالم نگذاشتند و نفوذ فرهنگ بیگانه جوانان را بی ادب و مسیر آنها را منحرف می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: امروز دشمنان در فضای مجازی برای آلوده کردن جوانان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

وی مطرح کرد: دشمنان با راه اندازی داعش در منطقه، مسلمانان را به جان هم انداختند و زنان و کودکان را کشتند و شهرها را ویران و مردم را آواره کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: مرزهای امانت صداقت اعتماد اخلاق در حال در هم شکستن است و نیروی امین و مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مسئولیت‌های مختلف که بر دوش دارد بخش قابل توجهی مربوط به مرزهای اجتماعی است و بسیاری از فعالیت ها و اقدامات پلیس از مصادیق امربه معروف و نهی از منکر بوده و این ارزشمند و مایه ی افتخار است و باید خانواده، مدارس، حوزه و دانشگاه نیز برای حفظ فرهنگ جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: در کنار زحمات نیروی انتظامی امید است دیگران نیز برای حفظ فرهنگ جامعه کار و جامعه را هوشیار و بیدار کنند و از بیماری های فرهنگی غرب نیز فاصله بگیرند.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha