پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آمادگی نیروهای اورژانس در خدمت رسانی به زوار اربعین

حوزه/ مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: پرسنل فوریت‌های پزشکی استان ایلام جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، عباس زیدی،  روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: پرسنل فوریت‌های پزشکی اربعین حسینی در استان ایلام آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند.

وی افزود:خدمت‌گزاری به زائران اربعین حسینی یک ارزش است و افتخار دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام این است که به نمایندگی از وزارت بهداشت به زائران سراسر کشور خدمت می‌کند.

 مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام ادامه داد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی، ۹۰ پایگاه ثابت و موقت، ۱۵۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ اتوبوس آمبولانس، ۱۰ موتولانس و یک خودروی ارتباطات سیار در طول محورهای مواصلاتی مرز و پایانه مرزی بین‌المللی مهران در ایام اربعین مستقر می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین با پیگیری و هماهنگی، ۸ فروند بالگرد اورژانس(۳ فروند متعلق به اورژانس ۱۱۵ و ۵ فروند هوانیروز) در مرز مهران مستقر می‌شود.

زیدی در ادامه از تصادف زائران ایرانی در خاک عراق خبر داد و گفت: در این حادثه شش نفر مصدوم و یک نفر فوت شد که از طریق مرز مهران تحویل فوریت‌های پزشکی مستقر در پایانه مرزی داده شدند و سپس برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام منتقل شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha