جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم

حوزه/ دشمن با همه وجود برای به فساد کشیدن شهر قم به میدان آمده است، درمقابل ضروری است همه مردم و مسئولین قم و با همه امکانات به میدان بیایند تا رضایت رهبر انقلاب را در ارتباط با امر به معروف ونهی منکر برآورده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه   سردار شاهچراغی عصر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در قم برگزار شد گفت: رهبر انقلاب در دیدارهای مختلف با مسئولین و مردم قم بر اهمیت و توجه به اجرای امر به معروف ونهی از منکر و ... در قم تأکید کردند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) افزود: در همین رابطه قرارگاه 19 دی، برای اجرای منویات رهبرانقلاب در ارتباط با مسائلی چون امر به معروف و نهی از منکر و سایر مسائل در قم شکل گرفته است و این قرار گاه به جد در حال پی گیری منویات ایشان می باشند.

وی بیان کرد: امروز در قم، مسئولین و مردم نگاه ویژه به مسئله امر به معروف و نهی ازمنکر دارند. این نگاه مردم قم به موضوع امر معروف است و از مسئولین می خواهند نسبت به فضای این شهر بی تفاوت نباشند.

شاهچراغی گفت: اجرای امر معروف و نهی از منکر وظیفه و خواسته همگانی است، اگر چه دست هایی در کار است تا فضای قم را به شکل های مختلف آلوده، مسموم و به فساد بکشانند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) افزود: نگاه قرارگاه این است همه مردم به این طرح همگانی اضافه شوند و نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت نباشند.

وی بیان کرد: اگر چه اجرای امر معروف و نهی از منکر  در آغاز راه قرار دارد و مشکلاتی هم دارد و حتی رهبر انقلاب هم از آغاز این کار راضی نیستند، ولی مهم این است  برای اجرا امر به معروف و نهی ازمنکر همه مردم به میدان بیایند و استمرار و دوام پیدا کند و تبدیل به کار مؤثر و با دوام و عملی شود.

شاهچراغی گفت: معتقدیم این کاری که شروع شده، اگر چه توقعات را به دلیل فسادهای متعدد در قم برآورده نکرده، ولی ناامید نیستیم و کارهایی که تاکنون انجام شده، هر چند کم اما مؤثر بوده است، اما نباید به این اندازه اکتفاء کرد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) افزود: درحال حاضر دشمن با همه وجود برای به فساد کشیدن شهر قم به میدان آمده است، درمقابل ضروری است همه مردم و مسئولین قم و با همه امکانات به میدان بیایند تا رضایت رهبر انقلاب را در ارتباط با امر به معروف ونهی منکر برآورده کنند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha