پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نا آرامی در لردگان

حوزه/ با تلاش نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، یکی از عوامل ضد انقلاب در حوادث امروز شهر لردگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، به‌ دنبال افشای ماجرای تلخ ابتلای شماری از اهالی روستای «چنار محمودی» به ویروس اچ‌آی‌وی و اعتراض خانواده‌های مبتلایان، امروز لردگان صحنه التهابات و تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان بود.

برخی افراد هم در پی تحریک و تشویش این تجمع برآمدند و با برانگیختن احساسات معترضین، اقدام به آسیب زدن به اموال عمومی و اماکن دولتی کردند.

این افراد با آتش زدن اطراف دفتر امام جمعه لردگان و مرکز بهداشت این شهر، به دنبال آشوب بودند که با هوشیاری مردم در اندک زمانی آرامش به تجمع بازگشت.

با تلاش نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، امروز در حوادث شهر لردگان، یکی از عوامل ضد انقلاب دستگیر شد. شرح ماجرا از زبان استاندار

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری درباره حوادث امروز لردگان توضیح داده و می گوید: با تلاش نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، امروز در حوادث شهر لردگان، یکی از عوامل ضد انقلاب دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد فرزند یکی از سرشناسان ضد انقلاب و خارج نشین است که با لباسی غیر از لباس افراد محلی در داخل جمعیت نفوذ کرده بود.

عباسی افزود: فرد ضدانقلاب با ورود بین مردم و به خاطر اهداف ضد انقلابانه، مردم را به سردادن شعارهای ساختارشکنانه کشاند و حمله‌هایی به برخی از ساختمان‌ها و اموال بیت المال کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ یک از مردم روستای "چنار محمودی" در حادثه امروز حضور نداشتند، افزود: علیرغم مطالبات مردم، در داخل این جمعیت ضد انقلاب به دنبال اهداف خود بود.

وی اظهار کرد: با همراهی مردم، افراد ضد انقلاب، موفق به رسیدن به اهداف خود نشدند و هم اکنون این حادثه کنترل شده است.

اوضاع شهر لردگان عادی است

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این که اوضاع شهر لردگان عادی است، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

عباسی با بیان اینکه شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری لردگان تشکیل شده است، افزود: مسئولان مربوطه در حال بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.

اوضاع شهر لردگان عادی است و نیروهای مردمی و انتظامی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

عذرخواهی استاندار از مردم منطقه

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم منطقه به خاطر مخاطرات امنیتی که پیش آمد عذر خواهی می‌کنیم؛ بی‌شک مردم منطقه در جریان هستند که فرزندان آن‌ها شبانه روز در حفظ و تقویت امنیت و آسایش آن‌ها در تلاش بوده و خواهند بود.

عباسی با تاکید بر لزوم پیگیری اخبار از رسانه‌های رسمی، گفت: اخبار پیرامون این موضوع در فرصت‌های مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می‌شود تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

براساس اخبار دریافتی، اوضاع شهر لردگان آرام و شورای تامین در این شهر تشکیل شده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha