پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تأکید بر این‌که دستگاه‌ها در جبهه امر به معروف و نهی از منکر باید هماهنگ و با هدف واحد عمل کنند، گفت: امر به معروف کار ارزشمند و الهی است و نیاز است از ظرفیت‌های مختلف در این زمینه برای رسیدن به هدف واحد استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله قم که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: علت تشکیل قرارگاه ۱۹ دی در استان قم، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مرکزیت و کانون انقلاب بودن شهر قم است.

وی با بیان این‌که این قرارگاه با هدف امر به معروف و نهی از منکر و با حضور دستگاه های مختلف استان و یاری مردم تشکیل شده و به دنبال حفظ چهره فرهنگی و ایمانی شهر قم به عنوان شهر کریمه اهل‌بیت(س) و عش آل محمد صلی الله علیه و آله است، افزود: دشمنان به دنبال تحت تأثیر قراردادن چهره فرهنگی و مذهبی شهر قم هستند و نگاهی خائنانه به این شهر دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: در امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه‌ای همگانی است برخی از دستگاه‌های استانی توجه کافی ندارند و برخی نیمه‌کاره وارد شده‌اند، ولی نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌هایی است که با عشق و علاقه در بحث امر به معروف و نهی از منکر وارد شده‌ و بدون توجه به ملامت‌ها و سرزنش‌ها راه خود را ادامه می‌دهد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تأکید بر این‌که دستگاه‌ها در جبهه امر به معروف و نهی از منکر باید هماهنگ و با هدف واحد عمل کنند، خاطرنشان کرد: امر به معروف کار ارزشمند و الهی است و نیاز است از ظرفیت‌های مختلف در این زمینه برای رسیدن به هدف واحد استفاده شود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به این‌که قم به عنوان مرکز و کانون انقلاب فقط از یک سمت و سو دنبال نمی‌شود و دشمن از جهات مختلف به دنبال ضربه‌زدن به این شهر است، گفت: یکی دیگر از مواردی که دشمن روی آن سرمایه‌گذاری کرده و به دنبال خدشه‌دار کردن آن است، بحث امنیت این شهر است.

وی افزود: چهره انقلابی شهر مقدس قم مورد تعرض و دست‌اندازی معاندان و مغرضان قرار گرفته و باید دستگاه‌ها اهتمام جدی به این قضیه داشته باشند و نگذارند دشمنان به اهداف شوم خود در این شهر برسند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha