شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار از شرکت اساتید و طلاب این مدرسه در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار عازم اربعین حسینی اظهار داشت: باید بسیار خوشحال و مسرور باشیم که خداوند این فرصت را به ما داد که روز اربعین در جوار بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) و بین الحرمین باشیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه زیارت بارگاه امام حسین (ع) در اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، بیان کرد: امام باقر (ع) درباره اهمیت زیارت بارگاه امام حسین علیه السلام می فرمایند: «اگر مردم می‌دانستند، زیارت امام حسین علیه السلام چقدر فضیلت و ثواب دارد، به درستی که از شوق می مردند و نفس‌هایشان از روی حسرت بند می آمد».

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه قدم نهادن در مسیر کربلا باعث صیقل روح و جان انسان می شود، گفت: باید از خود پرسید این حسین (ع) کیست که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز عشق و حب آن در دل مسلمانان و حتی غیرمسلمانان می باشد!؟

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار همه ساله در ایام اربعین حسینی به زیارت امام حسین علیه السلام می روند و امسال هم ان شاء الله این حرکت معنوی با شکوه هر چه بیشتر برگزار می شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: سال گذشته ۲۵ نفر از اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند که امسال آمار این زائرین بیشتر از سال پیش خواهد بود.

این استاد حوزوی با اشاره به استقبال اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار برای حضور در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی گفت: امسال بیش از ۴۵ نفر از اساتید و طلاب مدرسه  حضرت ولیعصر (عج) بیجار در پیاده روی اربعین حسینی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام محمودی در پایان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، کاروان طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار بیستم مهرماه سالجاری به سمت کربلای معلی حرکت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha