پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسماعیل تدینی اوقاف سمنان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن ایام پیاده‌روی اربعین، مواکب پنجگانه امامزادگان و اماکن متبرکه استان سمنان در مرز مهران، کربلا و نجف خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی اظهار کرد: ۵ موکب بنام امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان سمنان در ایام اربعین حسینی در مرز مهران، طریق الحسین(ع)، کربلا و نجف به زائران پیاده امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به ارادت قلبی مردم مؤمن و خداجوی استان سمنان به خاندان اهل‌بیت(ع) خصوصاً سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هرساله شاهد حضور گسترده‌تر مردم در بحث خدمت‌رسانی به زائران هستیم و هیئت‌امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان نیز علاوه بر اینکه در مواکب مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند، در ۵ موکب به‌صورت اختصاصی بنام امامزادگان استان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: موکب امامزادگان استان‌های سمنان، گلستان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گیلان و ایلام در مرز مهران و با مشارکت موقوفات و بقاع متبرکه این استان‌ها به زائران خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی گفت: موکب حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) به همت هیئت عاشقان ثارالله و هیئت‌امنای حرم مطهر در کربلای معلا، موکب حرم شهدای گمنام شاهرود در کربلا، موکب آستان مقدس امامزاده محمد(ع) دیباج به همت مردم ولایتمدار دیباج و با مشارکت هیئت‌امنای امامزاده محمد(ع) دیباج در نجف اشرف و موکب امامزاده قاسم(ع) مهدیشهر به همت هیئت رزمندگان اسلام مهدیشهر و با همکاری هیئت‌امنای این امامزاده در طریق الحسین(ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha