جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه

حوزه/ استاندار کرمانشاه از تعهد حشدالشعبی برای تامین امنیت زوار از مرز خسروی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری« حوزه » از کرمانشاه؛ به نقل از مرصاد، مهندس هوشنگ بازوند در نشست شورای زکات استان اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی شبیه کاشتن یک نهال است و برای تنومند شدن آن باید با احتیاط و مراقبت رفتار کنیم که به نتیجه دلخواه برسد.

استاندار کرمانشاه یا بیان اینکه مرز خسروی تنها مرزی است که مسافران آن باید از بغداد عبور کنند، افزود: این موضوع اساسا یک مزیت است، اما امسال به دلیل  ناآرامی های بغداد مجبور شدیم که موقتا راه جایگزین بیابیم که حشدالشعبی متعهد شد که امنیت آن مسیر را نیز تامین کند.

وی ادامه داد: این مسیر جدید قبل از کربلای معلی، به نجف اشرف می‌رسد. اما پیش بینی می‌کنیم که تا سه شنبه مشکلات پیش آمده در بغداد حل شود و به همان مسیر اصلی برگردیم.

مهندس بازوند در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران باید شرایطی به وجود آورند که مردم به زکات بیشتر متمایل شوند، گفت: زکات به‌عنوان یک فریضه مهم، مصداق روشن انسان‌دوستی است که میتواند در کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم بسیار موثر باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شورای زکات ظرفیت بسیار خوبی برای استان است و باید از توانمندی دهیاری ها برای ترویج زکات استفاده شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha