جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: بحمدالله نعمت وجود نظام اسلامی باعث رشد و توسعه مدارس علوم دینی در کشور شده است و مدیران از این فرصت برای تربیت طلاب و ایجاد باقیات الصالحات استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، شامگاه یکشنبه در جلسه مدیران مدارس علمیه آذربایجان‌غربی که در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه برگزار شد، با اشاره به نعمت بزرگ تربیت دینی در نظام اسلامی اظهار داشت: بحمدالله نعمت وجود نظام اسلامی باعث رشد و توسعه مدارس علوم دینی در کشور شده است فلذا قدر نعمات الهی و نظام اسلامی را دانست و تمام توان خود را برای تربیت طلاب فاضل و با تقوا بکار گرفت.

وی افزود : شما مدیران مدارس علوم دینی  از طرفی خود ‌مبلغ دین هستید و هم در محلی مشغول بکار می‌باشید که مبلغان دینی تربیت می‌کنید و این مساله نهایت توفیق الهی و غرق شدن در الطاف خداوند متعال است فلذا قدر این نعمت را بدانید و شبانه روز در تحقق و ایجاد مدینه فاضله اسلامی کوشا باشید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روند رو به رشد مدارس علمیه در استان خاطر نشان کرد: بحمدالله  با وجود تمامی مشکلات و موانع شاهد وسعت روز افزون مدارس علمیه در استان هستیم و روز به روز شرایط بهتر خواهد شد و انتظار می‌رود مدیران تلاش‌های خود را بیشتر کرده و در این زمینه پیشرو بوده و با جدیت به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

وی افزود: به کمک خدای متعال زمینه خدمت فراهم است و تلاش شبانه روزی باعث باقیات الصالحات هم برای مدیران مدارس و هم برای جامعه اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha