پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: فتنه گری دشمن هیچ گاه پایان نمی یابد و همواره در تلاش است تا به اتحاد و همبستگی مسلمانان ضربه بزند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین،  به  فرارسیدن مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: عظمت  اتحاد مسلمانان و حضور میلیونی مردم در اربعین، تهدیدی برای دنیای غرب به شمار می رود، زیرا اربعین نشان دهنده آینده نورانی و روشن برای ملت های مظلوم به خصوص مسلمانان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: نخستین پیام و هدف راهپیمایان حسینی لبیک به حسین بن علی(ع) و پاسخ به هل من ناصر ینصرنی ایشان است، زیرا لبیک به حسین (ع) رستگاری در پیش دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی خواهد کشورهای منطقه خاورمیانه در آسایش و اتحاد کنار یکدیگر زندگی کنند، بنابراین تلاش می کنند، این اجتماع بزرگ و باشکوه را به حاشیه برده و آن را تضعیف کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: فتنه گری دشمن هیچ گاه پایان نمی یابد و دشمن همواره در تلاش است تا به اتحاد و همبستگی مسلمانان ضربه بزند.

حجت الاسلام معبودی اظهارکرد: همه اقوام از هر دین و مذهبی برای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی آماده  می شوند و بدون هیچ چشم‌داشتی  به ارادتمندان سیدالشهدا (ع) خدمت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha