چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی قزوین تقدیر از میهمان نوازی خوب و شایسته مردم عراق از زائران ایرانی، گفت: بهره گیری از راهبردها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و علمای شیعه در عراق می تواند بهترین راهبرد در تقویت برادری و اتحاد بین دو ملت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، صبح امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت: پیاده روی اربعین بزرگترین عامل معرفی تشیع و نهضت حسینی به جهان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز همزمان با همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی دشمنان از نفوذ و قدرت شیعه به هراس افتاده اند، به همین منظور هر روز با راه اندازی توطئه ای جدید تلاش می کنند تا با ایجاد خوف،  حضور مردم مسلمان در این همایش بزرگ را کمرنگ  کنند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین اظهار کرد: دشمنان به خوبی آگاه هستند که اقدامات کورکورانه آنها باعث تقویت عزم اراده ملت های مسلمان و مردم ایران اسلامی برای حضور گسترده تر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از میهمان نوازی خوب و شایسته مردم عراق از زائران ایرانی، بیان کرد: بهره گیری از راهبردها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و علمای شیعه در عراق می تواند بهترین راهبرد در تقویت برادری و اتحاد بین دو ملت باشد.

نعمت الهی به برپایی موکب های استان قزوین در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی، کربلا، نجف اشرف، بارگاه طفلان مسلم اشاره و بیان کرد: از سوی کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی برنامه های فرهنگی و تبلیغی برای زائران پیاده اربعین حسینی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha