جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فالح الفیاض رئیس سازمان بسیج مردمی و مشاور امنیت ملی عراق

حوزه/ فالح الفیاض با بیان اینکه بیانیه آیت الله سیستانی نقشه راه ماست، گفت: ما کسانی که در پشت پرده این تظاهرات قرار دارند را می شناسیم و در وقت مناسب اسامی و اطلاعات آنان را فاش می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فالح الفیاض رئیس سازمان بسیج مردمی و مشاور امنیت ملی عراق گفت: بحران عراق دو مرحله را پشت سر گذاشته و بیانیه آیت الله سیستانی واضح بود و در آن آنچه مطلوب بوده بیان شده و راه حل ها را مشخص کرده است.

تلاش دشمنان با شکست مواجه شد

وی با بیان اینکه تلاش های دشمنان و دسیسه چینان برای بر هم زدن آرامش عراق با شکست مواجه شده و مواجه خواهد شد، گفت: ما کسانی که در پشت پرده این تظاهرات و ناآرامی قرار دارند را می شناسیم و در وقت مناسب اسامی و اطلاعات آنان را فاش می کنیم.

الفیاض تاکید کرد: ما از قانون اساسی و حکومتی که با  ایثار و جانفشانی بنا کرده ایم دفاع می کنیم، زیرا نابودی فساد، تحقق توسعه و اصلاحات اقتصادی در سایه حکومت امکان پذیر است.

بیانیه آیت الله سیستانی نقشه راه ماست

وی تاکید کرد: بیانیه آیت الله سیستانی نقشه راه ماست و نخست وزیر طرح خود را که متناسب با حوادث روی داده است، آماده می کند.

رئیس کمیته بسیج مردمی در بخش دیگر اظهارات خود گفت: ما در چارچوب حکومت عراق برای اصلاح و مبارزه با فساد تلاش می کنیم و اگر حکومت نباشد، امنیت رخت بر می بندد و تنها در چارچوب آن می توان مشکلات را حل کرد.

وی ادامه داد: دولت و در رأس آن نخست وزیر با جدّیت و اخلاص به وظیفه خود عمل می کند و در روز های آینده نخست وزیر رویکرد خود را مطابق بیانیه آیت الله سیستانی برای انجام اصلاحات اجرایی می کند و کسانی که به دنبال شرّارت در کشور هستند قاطعانه و عادلانه با آنان برخورد می شود.

پاسخ محکمی به دشمنان خواهیم داد

الفیاض با بیان این نکته که عراق از مشکلات حقیقی رنج می برد و نیاز به کار و اصلاحات دارد، افزود: پاسخ محکمی به دشمنان خواهیم داد و برای اصلاح تلاش خواهیم کرد.

مشاور امنیت ملّی تاکید کرد: به هیچ کس اجازه نخواهیم داد با جان فرزندانمان بازی کند و از قانون اساسی، حکومت و هر نخست وزیری دفاع می کنیم.

وی افزود: مرجعیت دینی، عشایر، بسیج مردمی و نیرو های پیشمرگه، خاری در چشمان دشمنان خواهند بود.

ما می دانیم چه کسانی در پس این تظاهرات هستند

الفیاض با اظهار اینکه عراق شاهد تظاهراتی از این بزرگتر هم بوده، امّا مثل تظاهرات اخیر قربانی نداده است، گفت: افراد نامشخصی این تظاهرات را رهبری می کردند، امّا ما می دانیم چه کسانی در پس این تظاهرات هستند و توطئه ها متوقف نخواهد شد و وظیفه ما وحدت و همبستگی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha