جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ هر فعالیت فردی یا اجتماعی که بخواهد در کشور اجرایی شود به امنیت وابسته است و پرسنل ناجا در این عرصه وظیفه سنگینی برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی امروز در دیدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت کشور عراق گفتند: مشکلات در کشور عراق همیشه وجود داشته ولی اینکه این ایام مشکلات را تشدید کرده اند نشان می دهد که اغتشاشات توسط دشمنان در عراق برنامه‌ریزی‌ شده است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه بر اساس سخن امیرالمومنین(ع) در جایی که امنیت وجود نداشته باشد زندگی هم نیست خاطرنشان ساختند: هر فعالیتی فردی یا اجتماعی که بخواهد در کشور اجرایی شود به امنیت وابسته است و پرسنل ناجا در این عرصه وظیفه سنگینی برعهده دارد.

ایشان با اشاره نقش و وظایف نیروی انتظامی در برقراری امنیت در کشور یادآور شدند: در شرایطی که زائران در حال عزیمت به پیاده روی اربعین هستند وظیفه نیروی انتظامی سنگین است و از تلاش‌های این نیرو تقدیر می کنیم.

معظم له با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد از شکوه راهپیمایی اربعین کاسته شود، تصریح کردند: آنها با بروز مشکلات به دنبال این هستند که جلوه این حرکت بزرگ کمرنگ شود.

خاطر نشان می شود: فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به شهر مقدس قم با تعدادی از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت وگو می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha