جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ روحیه خودخواهی موجب مفاسد می‌شود و باید مدیران روحیه تقوا را در نیروهای خود تقویت کنند تا با اخلاص کامل به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله مصباح یزدی امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی گفت: خداوند را شکر می‌کنیم که پس از ارتحال امام خمینی(ره)، جانشین شایسته ای همانند مقام معظم رهبری برای ایشان نصیب ما کرد که مایه افتخار ایران زمین است، ما رهبری داریم که کشورهای دیگر به تبعیت از ایشان افتخار می‌کنند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: خداوند برای رهبر معظم انقلاب یارانی مقدر فرمود که در قواهای مختلف، اهداف ایشان را محقق کنند و مایه سعادت مردم باشند.

وی با  اشاره به اهمیت مبارزه با فساد در همه عرصه ها تاکید کرد: یکی از بزرگ ترین وظایف ما مبارزه با فسادها است که این فسادها انواع مختلف دارد، ریشه فسادها به دو عامل اصلی برمی‌گردد، یک عامل نادانی است، ولی عامل دیگر این است که افرادی می‌دانند، ولی از منافع خود می‌ترسند و به همین دلیل دست به مفاسد می‌زنند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: برای مبارزه با مفاسد باید افراد تعلیم یابند و مورد تربیت قرار بگیرند تا به وظایف خود عمل کنند، فعالیت‌های بسیار مثبتی براساس تدابیر مقام معظم رهبری در این راستا انجام شده است، در عالم رهبری نداریم که تدابیری این گونه جامع داشته باشد و هیچ رهبری قابل مقایسه با ایشان نیست.

آیت‌الله مصباح یزدی در بخش پایانی بیانات خود تقویت روحیه خدا خواهی در بین پرسنل نیروی انتظامی را ضروری دانست و خاطر نشان ساخت: روحیه خودخواهی موجب مفاسد می‌شود و باید مدیران روحیه تقوا را در نیروهای خود تقویت کنند تا با اخلاص کامل به وظایف خود عمل کنند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha