جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همایش میلیونی پیاده‌روی اربعین حرکتی پرمعنا و مقدمه‌ای برای جامعه‌سازی و تمدن سازی نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در نشست با مسئولان ستاد اربعین حسینی استان، اظهار داشت: فرهنگ و منطق عاشورا، بهترین منبع برای ترویج سبک زندگی اسلامی است و مسلمانان می‌توانند از این جریان به نحو مطلوب بهره‌برداری کرده و زمینه‌های ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) را فراهم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: طبق روایات، امام حسین (ع) کشتی نجات است و تب‌وتاب امت اسلامی برای حضور در همایش میلیونی اربعین در واقع تلاش برای سوارشدن به کشتی نجات حسینی برای رسیدن به اوج تعالی و اعتلای پرچم حقانیت اسلام، قرآن و اهل‌بیت (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: ما با تأسی به مکتب اهل‌بیت (ع) و با استفاده از فرهنگ ایثار و مقاومت برای ترویج ارزش‌های الهی و دینی از جان و مالمان مایه می‌گذاریم تا حکومت و تمدن اسلامی فراگیر شود و ندای اسلام به گوش همه ملت‌های مظلوم دنیا برسد.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، اهمیت ایجاد تمدن اسلامی را گوشزد کرده‌اند و همه می‌دانیم که این امر میسر نمی‌شود مگر با استفاده از فرهنگ و مکتب عاشورا که بهترین الگوی تمدنی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی تأکید کرد: مراسم اربعین حسینی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و استمرار این حرکت میلیونی می‌تواند زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی و ضامنی برای تحکیم حکومت اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: همایش اربعین حرکتی تاریخ‌ساز و فرهنگ‌ساز و تمدن ساز است و لازم است مسئولان نظام اسلامی برای استمرار این حرکت زمینه‌های لازم را فراهم کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha