جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه همدان

حوزه/ حجت الاسلام هادی زنگنه گفت: آمار طلاب تحت برنامه و درس خارج در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان ۳۰۵نفر است که معاونت اجرایی مدرسه خود را موظف به ارائه خدمت به همه این عزیزان می داند.

حجت الاسلام هادی زنگنه، معاون اجرایی مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان گفت: معاونت اجرایی مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان وظیفه  پیگیری کلیه ی امور اجرایی اعم از شهریه، تغذیه، اسکان، خدمات پشتیبانی و تاسیسات را بر عهده دارد.

معاون اجرایی مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان ادامه داد: آمار طلاب تحت برنامه و درس خارج در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان ۳۰۵نفر است که این معاونت خود را موظف به ارائه خدمت به همه این عزیزان می داند.

وی اضافه کرد: 119 نفر از معمرین در حوزه و طلاب غیر حضوری، ۱۲۰نفر سرباز طلبه و مبلغ در سراسر استان و ۱۱۵نفر در ارگان های مختلف مشغول به خدمت هستند که پیگیری امور شهریه، معرفی نامه و دیگر فعالیت ها مرتبط با آنها بر عهده معاونت اجرایی است.

معاون اجرایی مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان در پایان ابراز داشت: از آن جایی که این معاونت زیر مجموعه های زیادی را شامل می شود تنها راه موفقیت در آن داشتن حوصله زیاد و توجه به نظم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha